
Prema najnovijem izvješću Klinea, Shell Lubricants vodeći svjetski dobavljač maziva, ponovno je potvrdio svoju prestižnu poziciju, obilježavajući 17. uzastopnu godinu na vrhu.
Kompanija je zadržala globalni tržišni udio od značajnih 11,6% na tržištu maziva, a njezina prodaja je gotovo ravnomjerno raspoređena u tri ključna segmenta: 35% u sektoru osobnih vozila, 33% u sektoru industrije, te 32% u sektoru transporta. Ova uravnotežena raspodjela tržišnih udjela po sektorima naglašava Shellovu raznoliku i snažnu prisutnost na globalnom tržištu.
Ulaganje u vrhunske proizvode
Jedan od ključnih čimbenika Shellovog trajnog vodstva leži u kontinuiranom ulaganju u vrhunske i diferencirane proizvode. Renomirane robne marke poput Shell Helix ulja za osobna vozila, Shell Advance ulja za motocikle, Shell Rimula ulja za teško opterećene dizel motore , te Shell Tellus i Shell Gadus industrijska ulja, pronalaze svoje kupce i ulijevaju povjerenje na mnogim značajnim tržištima.
Također, Shell je bio među prvima koji je pokrenuo portfelj E-tekućina 2019. godine, čime je poboljšao učinkovitost, sigurnost i održivost pogonskih sklopova za električna vozila (EV) te time pokazao dosljednost u praćenju trendova na globalnoj razini.
Održiva rješenja i energetski ciljevi
Usklađujući se s Shellovim ciljem da do 2050. godine postane energetska kompanija s nultom emisijom Co2, maziva imaju ključnu ulogu u pružanju održivijih rješenja. Napori uključuju razvoj održivog pakiranja, kružnih rješenja i niza biorazgradivih proizvoda, a samim time u konačnici pomažu kupcima da smanje svoj ugljični otisak.
Gledajući u budućnost, Shell je usredotočen na zadržavanje svog tržišnog vodstva kontinuiranim inovacijama i prilagođavanjem rastućim potrebama tržišta maziva. Strategija tvrtke usmjerena je ne samo na vodeću ulogu na današnjem tržištu, već i na oblikovanje budućih rješenja za maziva i e-tekućine.
Napišite komentar: